.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صفار:خطبه هاشمی،یک هفته شارژ می کرد

کیهان نوشت:

محمدحسین صفارهرندی در دانشگاه صنعتی همدان، گفت: انتظار داریم که هاشمی رفسنجانی مقدم بر دستگاه قضایی، در مورد فرزندانش عمل کند.

وی در نشست «بازشناسی تاریخچه تشکل های دانشجویی» افزود: آقای هاشمی چهره شاخص انقلاب از پیش از پیروزی و پس از آن بوده و مرشد نسل دهه 60 و از چهره هایی است که نسل من با آن زندگی کرده است و در دوران های پس از انقلاب خطبه های نماز جمعه ایشان، یک هفته تمام مردم را شارژ می کرد و به این آسانی نمی توانیم چوب حراج به چنین شخصیتی بزنیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اما این هاشمی جدید که مرید و مرشد و امام جماعت عده ای که با کفش نماز می خوانند و در ماه رمضان روزه خواری می کنند، می شود، چهره جدیدی است که باید خودش درباره آن توضیح بدهد.

وی اضافه کرد: بزرگان گاهی از ناحیه اطرافیان خود ضربه می خورند که برخی با آن به مقابله برمی خیزند اما بعضی خود مسبب تشدید آن می شوند و در این مورد هم ما تا به حال نشنیدیم که آقای هاشمی برای نفی اطرافیان بزهکار از جمله فرزندش که از 15-10 سال پیش پرونده هایی دارد و یا فرزند دیگرش که سال گذشته جرایمی را مرتکب شده قدمی برداشته باشد و این نقطه ضعفی است که باید جبران کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی فضاسازی های دیگر درباره رئیس مجلس خبرگان را شایسته ندانست و گفت: مصلحت سنجی مرکزیت نظام و رهبری معظم انقلاب را در این باره شایسته ترین اقدام می دانیم و امیدواریم لطف رهبری برای بازگشت آقای هاشمی به شخصیت واقعی خود کافی بوده باشد.

صفارهرندی در پاسخ به سؤالی درباره علت محاکمه نشدن سران فتنه گفت: تدبیر نظام در مقابل سران فتنه بسیار خوب بود و در جهت جا انداختن یک حرف حق و بیرون کردن ادعایی باطل از ذهن مردم عمل شد چرا که اقدام علیه آنها در زمان بلوا و آشوب سال گذشته، ایستادن 13 میلیون نفر مقابل 24 میلیون و مقابل هم قرار دادن مردم بود.اما اکنون کیفرخواست فتنه گران در دست مردم و در دست همانهایی است که به آنها رأی دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آذر 1389
به نظر مي رسد رفتار صادقانه اين است كه تير مستقيم پرتاب شود .خجالت ندارد.
نا شناس 25 آذر 1389
امام عزیز راست میگفت (( هاشمی زنده است چون نهضت زنده است ))

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.